top of page

מזג אוויר חורפי

לא ראיתי את התלמידים הפרטיים שלי כמעט שבועיים וממש התגעגעתי אליהם. אני כל כך אוהבת את מה שאני עושה ואני חושבת שחלק גדול מזה קשור בזה שאני לא מלמדת כל השנה ובכל שבוע.

אני מקפידה על יציאה לחופשות גם בשבילי וגם בשבילם, כי החשוב הוא שהם ישתוקקו ללמידה ושאני אשתוקק ללמד. החופש והמרחק מאפשר ממש את זה וזה משהו שלא אוותר עליו.

כל חג שמגיע מאפשר לי להיות עם הילדים שלי וזה מאוד מאוד חשוב לי, גם מאפשר לי לתת לתלמידים את הזמן שלהם למנוחה אמיתית שהיא קריטית לדעתי.

השבועות האחרונים היו ממש נפלאים. הצלחתי להתמיד בחדר כושר יותר ממה שדמיינתי ולשלב את זה די טוב עם הבית. לא פשוט בכלל אבל בהחלט אפשרי.

חנוכה האיר את הלב שלי ממש, זה יום הולדת ראשון מזה הרבה זמן שהרגשתי שאני מתקרבת לעבר המקום שנועדתי להיות בו. נשמע מוגזם? ממש לא. היעוד האישי כל כך חשוב לי והוא ממש נר לרגליי והוא קשור באופן ישיר עם העבודה שלי ועם לימודי התודעה והקבלה והשבוע התאפשר לי לעזור לכמה אנשים וילדים בתחום הזה והנתינה הזו, היא עונג צרוף שמתעלה על כל דבר אחר.

בימי ראשון אני מלמדת בחלק מהזמן בבתי התלמידים ובחלק השני בבית שלי והיום החלטתי להתחבר עם כולם לאווירה החורפית. הכנתי המון טקסטים מידעיים בנושא וגם דפים פתוחים לכתיבת תרגילים ספונטניים.


חומרים:

לומדים על מזג אוויר חורפי מכיל טקסטים מיידעיים ושאלות ברמת איתור פרטים - החורף, מזג האוויר, סופה, שלג, ברד, הוריקן, טורנדו ועוד..

דפים פתוחים חורפיים שלושה דפי תרגול פתוחים נוחים מאוד ללמידה ספונטנית.

bottom of page