top of page

אוקטובר 2023

יושבת בגינה,

לוקחת רגע למחשבות להגיע וחושבת מה לכתוב לכןם

אני יכולה לספר רק מתוך עצמי מה עוזר לי עכשיו ולנו , דברים שאם תרצו ותתחברו אליהם, תוכלו לקחת לעצמכם.

שני הילדים הבוגרים שלי הגיעו להחלטה שהם לא צופים בסרטונים הקשים, ההחלטה הגיעה מהם לאחר שצפו בהתחלה כי טיקטוק וכאלה.. והם ראו שאלו תכנים שמחלישים אותם. מיה שלי לא ישנה בלילות כי מרגישה שזה לא נכון לישון במיטה הנעימה שלה כשיש כל כך הרבה אחרים שלא ישנים. המחשבה שיש ילדים חטופים, כואבים ומבוהלים היתה כל כך עוצמתית עבורה שהיא הרגישה שהיא רוצה לא לישון יחד איתם. דיברנו על זה ואמרתי לה שדווקא ברגעים האלה, כשהיא שוכבת במיטה ולא מצליחה להרדם, היא דווקא יכולה לבחור אחרת, לדמיין שהיא שולחת להם אהבה אינסופית עם כל שאר האיחולים הטובים שהיא מייחלת להם. שתחזק אותם ברמה האנרגטית כי ביננו, כבר די ברור שכולנו אחד, נכון? לכולנו יש תודעה משותפת (כן כמובן גם אינדיבידואלית) אבל רצוי להאיר את האור כשחשוך.

בימים שאני לא איתה, אנחנו מדברות במהלך היום ולפני שינה עושות וידאו ומתכוננות לשינה יחד (מסירות איפור, שוטפות פנים, מורחות קרמים ועוד ועוד) זה שומר על שפיות בין כל הכאב הבלתי נתפס הזה.


הטיקטוק מוצף באנשים שחלמו חלומות בשבועות האחרונים שעכשיו הם מבינים את משמעותם, רב הנסתר על הגלוי וחשוב להשתמש (גם אם לא מבינים עד הסוף את פלאי העולם הזה) שחשיבה חיובית משפיעה לטובה ומהדהדת במקומות מדוייקים יותר משנוכל להבין.


דורי וראם לא צופים בשום סרטונים, ופעם אחת כשדור ראה בטעות סרטון שלא קשור לעולם הילדים, הוא שלח לי אותו לווטסאפ מבלי לראות, רק העביר, יחד מחקנו אותו ושמחתי מאוד שהוא פעל כמו שדיברנו. אז הקטנים יודעים שיש מלחמה אבל לא מעבר לזה בשלב זה, כשיגדלו הדברים יתבהרו בהתאם לגיל וליכולת להכיל מבלי להישבר.


לדעתי חשוב להגיע למצב שבו לא נשברים, וכדי לא להישבר צריך למצוא את האיזון הפנימי שלכם כשמצד אחד יש את החושך הזה ומצד שני לחזק את האור בתוככם.

כשהדלי שלכם יהיה מלא עד כמה שניתן, תוכלו לתת לאחרים.

  1. לשהות ברגשות, לתת להם ביטוי ולא להדחיק, לתת להם לצאת. הנשמה והגוף צריכים פורקן

  2. למלא את החלל שנוצר באהבה, ממש לדמיין את עצמכם ממלאים את החלק בכם שמרגיש עצוב באהבה. החלל שנוצר מתמלא באהבה ונרפא.

  3. לחזור על זה שוב ושוב בהתאם לצורך

זמן טוב לחשוב מה עושה לכם טוב ולתת את זה עד כמה שניתן לעצמכם. אתם תתחזקו וכך תוכלו לחזק אחרים.


שולחת חיבוק חם לכולם,

אם מישהו צריך לדבר ולהתחזק

אני פה בשבילכם.


פעילות קטנה שעשינו על הספר "ענונת" שמדבר על כוחו של ענן קטן להביא שמחה וטוב.


bottom of page