top of page

קלפי אהבה לשבוע חדש

בוקר אור לכולן.ם,

כבר יותר משלושה שבועות עברו מאז שהאסון קרה ואנחנו עדיין עמוק בתוך המציאות החדשה שנקלענו אליה.

פתחתי הבוקר קלפים כדי לקבל מסר במה להתמקד, ואני מרגישה שהקלפים יכולים גם להדהד עבורכן אם נכנס למשמעות העמוקה שלהם.

הקלף הראשון שיצא -

Do Something for someone

Give your attention to anther


לפעמים זו אוזן קשבת, אם יש מישהו לידכן שאתן מרגישות שזקוק לחיוך, לשיחה מנחמת, לחיבוק, אל תהססו לפנות אליו ולתת לו את זה. אם עברתם ברחוב וראיתן זוג עיניים כואבות, עצרו לשאול במה אפשר לעזור.

רק אל תשכחו שהנחמה והנתינה קודם צריכה להיעשות בתוכינו, כלפי עצמנו כי כשאנחנו מחזקות את עצמנו אנחנו למעשה מחזקות את האחר. כשהדלי שלנו מלא, נוכל לתת לאחר.

כשאנחנו בוחרות לאהוב את עצמנו במקומות שאנחנו לא אוהבות ועושות בחירה חדשה של אהבה עצמית, אנחנו מרפאות את החלק בנו שמרגיש כואב, עצוב, כבוי, מתוסכל. איך נרפא אותו? פשוט מאוד - נשלח לחלק בתוכינו אהבה. אפשר לדמיין את עצמנו ממלאות את החלק הכואב שבנו באהבה נוזלית כך שכל חלק וחלק בגוף יתמלא באהבה ונמשיך עם זה עד שנרגיש שלווה.


אל תהססו, ובמיוחד בימים קשים שכאלו, לבחור להרגיש טוב על אף מה שקרה. יש לנו אחריות קודם כל לשלווה הפנימית שלנו ואם נתמלא באהבה במקומות שהיא איננה, נוכל לחזור לכוחות שבנו במהירות שתפתיע גם אתכן.


קלף שני -

Be in the present and dream of the future

When we dream, everything is possible


כן, המציאות כואבת מאוד וכולנו נמצאים בה עכשיו כאחד, עם אחד שצועד יחד. לאן הוא צועד? לעבר חלום חדש.

החזיקו בתוככן חלום לעולם חדש שיבנה, למציאות חדשה שתכנס לחייכן ולחיי כולנו

לעולם חדש שמתיישר עם אהבה, לעולם שמוקיע את השנאה מתוכו, לא מקבל אותה ובוחר בחירה חדשה. בחירה של אהבה.

האהבה יכולה להתגלם בכל מיני דרכים. הקשיבו לקול הפנימי האוהב שלכן ופעלו איתו. פעולות יומיומיות שמחזקות אהבה עצמית ואהבה לזולת וכל תחום אחר מאפשר לכן לייצר מציאות חדשה, גם אם כרגע הדברים כל כך כואבים.

איך תרצו שהעתיד שלכן יראה? מה אתן חולמות לעצמכן? לילדים שלכן? לתלמידים שלכן? איך תרצו שישראל תראה בעתיד? איזה נושאים תרצו שהיא תקדם ובמה היא תתמוך?

אנחנו למודי שנאה, יודעים איך שנאה נראית עכשיו יותר מתמיד ומבינים שאין לה עוד מקום בעולם החדש שנבנה ברגעים אלה ממש בעיניהם של אנשים עם לב טהור, במחשבתם של ילדים , של דור העתיד ובמחשבתכן.

האם תרצו לתת יד להוקעת השנאה? זכרו שאין לנו יכולת לעשות בחירות עבור האחר, גם אם אנחנו נורא רוצות. אם ננסה להכריח את האחר לעשות את מה שאנחנו חושבות שהוא נכון, למעשה אנחנו מנסות לשלוט עליו, להכריח אותו - דבר כזה יוצר אנטגוניזם והוא לא מיושר עם אהבה.

הבחירה היחידה שנוכל לעשות, היא כשנבחר עבור עצמנו

נבחר לאהוב יותר במקומות שהקול הפנימי מבקש מאיתנו לאהוב.

אין לנו אפשרות לשנות את מה שקרה, זה כבר קרה, אבל יש לנו אפשרות לבחור במטרות חדשות שנכונות יותר עבורנו, עבור המשפחה, החברים, הילדים והעם היפה שלנו.


כל מי שנברא בעולם הזה, נברא מסיבה מאוד מסוימת, יש לו תכלית חשובה בחיים אלו וכדי שהוא יוכל לממש אותה, עליו להתחבר למהות הפנימית שלו ולהקשיב לקול הפנימי שינחה אותו לאן ללכת, מה לעשות, מה ליצור.

כשאנחנו מחוברות למהות הפנימית שלנו מתוך בחירה להיות אותנטיות, להיות מי שאנחנו באמת, אנחנו מממשות את הייעוד שלנו.

היו אמיצות,

תביטו קדימה

ותחלמו חלומות חדשים

מלאי אהבה.



bottom of page